《極速寫完Mario Kart 8 Deluxe攻略》

1.點先會贏?

好簡單,你架車快過人就會贏,我以Mario Circuit(花花盃)為例,150cc世界最快係1分47秒多少少。
普通人大概行2分鐘左右。即係話你最多可以快普通人大約13秒。
一隻紅龜阻你兩秒,一隻藍龜阻你三秒多D,你夾埋可以「剩食」7隻紅龜,4隻藍龜。
所謂「剩食」,即係唔係得你食嫁嘛,佢後面D人都會打佢,而且越後,抽野越好。
即係話,佢每比人打停一次,佢就要打返你一次先扯平。
要幾好運,先可以要你「剩食」7隻紅龜?

 

2.快就會贏,咁點先會快?

練,就會快。
你睇ONLINE D 影,好多時無乜特別嫁咋,係條線拎得內彎過你,加速食得多過你,同埋每次都完美做到咁解。
又講Mario Circuit(花花盃),一個圈有六個彎,三個圈有18個,每個快過你零點幾秒,夾埋就十秒以上。
所以?練啦師兄。

 

3.我練極都唔係好快,點算?

係咪因為你練得唔夠多呀?試過去玩200cc嘅Time Trial Ghost未?
我開頭一路玩,一路扮任達華係度叫:「點解我連車尾燈都見唔到?」
到我係同一條 Mario Circuit打足兩日(每日三小時以上),我終於快過佢。
打機白痴如我,只要你肯練,一定會變快。
你睇幅圖,我練咁耐先1分23秒1幾,世界最快果個再快我9秒,你就知空間仲有好多。

 

4.你痴線嫁咩,我打機輕鬆下嫁咋,一日練幾個鐘仲要同一條賽道?

咁係因為我係打機白痴啫,所以先要練咁耐。
如果你打機只係輕鬆下,咁你輸比認真練嘅人,都應份丫?係咪?

 

5.除左練,有無D速成嘅野可以教下?我睇人地狂出D片話咩十個小技巧好似好有用咁。

10個小技巧果D,其實你開Game,入面有幾頁叫Info嘅野有教,真係,我唔明點解有D人拎份說明書出黎拍幾條片又話攻略又盛。
即係咁,你拎黎拍片教新手無問題,但係你示範果時條線拎好D丫,轉個彎好似同內彎有仇咁係咁向外飄,做乜鳩呢?
Rocket Start個時間又唔啱,噴到好似屙尿咁又有乜謂?

 

6.咁你咪好快,幾時黎返場?

妖,都話我係打機白痴,真係快果班友,ONLINE上晒7、8000分啦。(我未上過咁高,其實係咪已經過萬?大佬,佢屈我玩100cc慢駛抗議呀,你放過我啦!)

 

7.我有問題,如果成班人都咁快,咪又變返道具戰囉?

係嫁,咁呢隻Game係咁嫁啦,差唔多快,打人先有意義家嘛。

(參考影片)

 

Katarina Prestor

喜歡足球, 旅行 及寫小說 好想寫小說, 但寫親都無人睇. 當然我唔覺得係自己問題. 因為呢個世界上, 當問題出現既時候, 永遠都係人地有問題. //www.facebook.com/katarinaprestor

追蹤

更多文章