大作復活?下星期世嘉將有重大發布!!

世嘉一直以黎都擁有大量上佳作品係手,不過近年好似就淨係專注係《人中之龍》既發展,舊系列作品就淨係得超音鼠有聲氣咁。不過黎緊下星期世嘉就會有重大發表啦!

 

話說琴晚 SEGA 既官方 Twitter 就出條 Tweet,乜都無寫淨係得幅圖,而呢幅圖就淨係寫住「16th JANUARY」同個燈膽咁。於是乎一眾網友就猜測到底係啲乜黎啦,最多呼聲既就係「Dreamcast」既一代名作《Jet Set Radio》重製落 Switch,仲有人設計埋專用顏色添,另外仲有唔少人期待《Virtual Fighter》、《莎木 HD》、《SEGA Rally》、《Sonic Adventure》、《Virtual Tennis》等等作 品新消息。

網友已經設計埋配色啦,又幾鬼靚仔

 

不過唔知大家有無印象,我地之前報導過既「SEGA 總選」入面「最期待復活既作品」同埋「最印象深刻作品」都係由《櫻花大戰》奪得,話唔定今次既消息係《櫻花大戰》既新作發布,我地到時一定會為大家跟進!! (點知係話1-4集原汁原味落 Switch)

 

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章