【簡體字…..】LEGO加騰訊搞Game?! 手機版《LEGO World》?

大家 LEGO 迷都知 LEGO 之前都有過隻沙盒遊戲《LEGO Worlds》啦!前排見騰訊出左少少預告話會同 LEGO 合作搞隻新遊戲!啱啱就終於公佈左出嚟,原來製作公司係《Death Coming 死神來了》嘅 Next Studio,但一睇發現「喂,LEGO Worlds嚟嘅?!」

《樂高無限LEGO CUBE》呢隻隻 Game 預告就話好多不同玩法同極高自由度,而且睇落會好似當時LEGO Dimensions咁分唔同主題世界。話就話今年年尾會正式登場,不過就官網就暫時只係得預約(仲要只受QQ微信),其他乜都未有資料,只係喺之前嘅發報會講左會喺手機同電腦都玩得到,不過會唔會暫時得大陸簡體版就未知啦!好有興趣嘅朋友又唔介意簡體版就留意下啦!

《樂高無限LEGO CUBE》官方網站傳送門

《樂高無限LEGO CUBE》官方資料

 

阿九

打機 - 識少少;玩具 - 識少少;睇戲 - 識少少;動漫 - 識少少..... 買膠、派膠、分享膠!Only The Best Is Good Enough! Lego Enthusiast //goo.gl/HRnxDW

追蹤

更多文章