【電影感想】比卡超可否不要「佬」?《神探 Pikachu》配音出色還原度高 Pika Pika!

 

將於 5 月 9 日正式上映嘅《神探 Pikachu》,相信大家喺睇完預告片之後都對佢有唔同睇法。

作為 Pika Pika 嘅忠實 Fans(係,我只係 Pika Pika 嘅 Fans LOL),等左咁耐,多謝 WarnerBrosHK 邀請,令我地睇到優先場。下面係少少感想,無劇透,放心!(呢期特別緊張有無劇透XD)

 

 

1)識玩,中文配音成套戲得「Pikachu」無中文名。

作為 Pika Pika Fans,呢個安排我覺得幾好,至少唔洗聽到其他譯名,因為無論用比卡超定係皮卡丘,相信都會有觀眾唔鍾意吧……(不過其他小精靈都係用返近期嘅官方譯名)。

 

 

2)小精靈「真人化」,滿足童年時代嘅幻想!

今次將小精靈「真人化」,小精靈皮膚質地各有各特色,我自已就好鐘意啦,因為實現左我細細個幻想小精靈真實存在嘅世界……不過好彩套戲唔多蟲系小精靈。同埋,模組算係非常像真,要知道「真人化」唔易做呀,你睇下隔壁棚嘅超音鼠……

 

 

3)劇情安排正路,Fans 們值得一睇!

中文版配音起用方力申同埋鄭中基,真係夠哂本土,不過……我就比較鍾意英文原版多啲。故事方面,劇情唔算好緊湊,成套戲最大樂趣,係大家可以搵下周圍有咩小精靈,好似搵彩蛋咁都相當過癮!

不過,順帶一提,唔係隻隻都小精靈都走可愛路線,真人化後嘅小精靈,有啲一出場就嚇親一齊睇戲嘅小朋友 XD

 

 

鐘意《Pokémon》嘅朋友,如果你都想滿足小精靈喺現實世界出現嘅幻想,就快啲入場輕鬆睇啦!

以下為電影 Trailer(英文及粵語):

 

的神

返工就係為左打機...

追蹤

更多文章