【讀者投稿】育成球員心得分享 《足球小將 新秀崛起》請放棄大器晚成觀念

第一篇新秀小心得,請多多指教。大家都理解遊戲基本系統,或者都玩過兩三周目,但點解總係育成唔到高Cost角色?希望以下幫到你。

首先本人都係手殘一族,打無雙出身嘅手操反應會有幾勁大家心照,有時都係鳩㩒。而我玩頭一周目,都係得低Cost角色,係慢慢再玩先發現當中方法,當然大把高手都知,我只係希望可以整理出來。

 

 

首先Cost呢個概念,你要知道主要由主動技能/被動技能/基礙數值 3者構成,所以你學唔學到啲高Cost技、學唔學到多幾格技例如雙人射門,都會直接反映在總cost值,而至於實際好唔好打,其實又同Cost無好直接關係,因為有啲低cost技,配得好,都未必弱過盡谷。以下我認為係玩Hero嘅心得:

 

1 請放棄大器晚成觀念

其實點解自己個比數同人哋差咁遠,唔一定係技術問題,而係戰力問題。緊記,呢隻game你愈早勁愈好,愈早勁就好易入到健威同希林狄(牛油手),你要射四下健威,但人哋射兩下就入,對普通龍,你要射兩下,我射一下入,個分別就喺呢度。

 

國中入健威 6 球

2.請升弱隊友

新秀打國中時,請盡快升晒各位隊友嘅友情,配合同隊易升道具,最好第二場就爆晒Rank S。為乜?就係為個羈絆技能,令自己大幅增加攻力(今次只講前鋒),你就可以用最快條件入波。當然只係條件,入唔入都係靠你。以武藏為例,整個國中時代,我都係靠羈絆同猛虎射球,好快就過100cost。但要記住,志偉小志強三衫國中時上唔到S,前鋒拎到小志強招射就得,其他隨意,除非你想到世界賽時/Dream Team時夾小志強。

 

留意一眾弱角都係 Rank S 的

 

3.請先計劃好路線

打第一次、第二次叫享受遊戲,但再打時,就要先計畫好。我指嘅路線唔係講「美國線」、「德國線」(即普通結局)、「巴西線」,而係用「超射」同隊長技去考慮。我會建議如果你想盡學某一個國籍球員嘅絕招,盡量將5個位入面分3個位,例如巴西,我會選辛坦拿、里奧同巴隊,另外兩個位就俾其他國家(最好同一國家),用3主2副去玩。

 

4.請配合技能

如上所講,如果你大器早成,入球能力唔弱,就盡量多用差3分大幅增加友情、大幅增加能力等等技能,你就算中途結束唔要50點都要打出3分,以獲取最大友情度和盡拎350(350-50你當300囉),咁你就可以好快就升到高Cost,而早期高cost優勢更明顯。隻game係咁,你愈早勁,就愈易玩,反而一弱,就好難再勁得返,變咗場場惡戰。

 

 

5.超射請睇清楚描述

我中過兩次招,結果係要重新升。記得,你張卡rankS,啲技學得7788,到四強就出到超射任務(如有更早單聲),但超射係要係裝備某種射門後,再取得A 先有,例如奈布倫招超射,你要用加農炮去射拎A先有,辛坦招雙人超射,仲要你裝上巴隊嘅神聖射門先得。最白痴係,佢到特別任務個畫面時,你已經入唔返裝備畫面,咁你點轉技呢?嗱,你點搵都係轉唔到,但佢會喺係選任務時,問你裝唔裝,但個畫面勁似玩唔玩教學,我以為係教學,選咗No,結果返唔到轉頭,大家真係要小心。

 

 

6.比較出眾技能

呢部份我都唔敢講,一來太多高手,二來pvp我徘徊喺400,好難有咩說法。之不過,都有啲技能大家可以留意下,被譽為鬼神級的比爾有招「球場藝術家」1對1決勝大幅加VZONE;辛坦拿「神子」,只要一直持球過人,愈過人射波威力就愈勁,完全係獨食用;前鋒如果放棄搶波,可以用法國前鋒招「風險風格」,加搶波消費但大幅加能力;「靈魂傳球」(死唔記得係邊度學),傳球成功時,大幅增加隊友精神,即係補血;健威招「緊急迴轉」大幅加追波跑速+「起死回生的守備」(又唔記得問邊個學)增加朝向對方較遠持球球員時嘅跑速,兩樣一齊用,再加埋搶波時動作大幅增加速度嘅「足球獵人」,感覺都幾機動。至於後防,記得要睇有無「鬼神的守備」,留返你一個人就會大幅增加能力;仲有保住個波嘅技能「護球之鬼」,扭人快要被搶時,花30%就可以保住個波,咁你再扭再入ZONE再加精神,理論上真係無敵架。但實在太多技能啦,心得有限,等大家自己發現算。

 

性暗示星矢

討厭傲嬌雅典娜;《無雙大蛇》兩代全角色滿級嘅男人。近年沉迷足小遊戲,成立足小研究所。

追蹤

更多文章