【遊戲新聞】瘋狂司機載客狂飛 《Taxi Chaos》挑戰神作「Crazy Taxi」地位

廿年前 SEGA 曾經推出一隻特別嘅競速遊戲《Crazy Taxi》,因為遊戲極度過癮,瞬間就瘋魔萬千機迷。雖然遊戲取得大成功,但系列已經多年無新動作,又因為玩法獨特,市場並無其他遊戲能代替。不過日前 Lion Castle Entertainment 就正式公佈佢地正開發一款競速遊戲《Taxi Chaos》,內容大致就係新版《Crazy Taxi》,令人非常期待!

 

 

 

《Taxi Chaos》同《Crazy Taxi》一樣,都係扮演一位的士司機,喺限時之內不停接載城中嘅各種乘客,再送佢地去目的地賺取金錢同額外時間。遊戲有趣嘅地方係你可以用「任何方式」到達目的地,你鍾意喺橋跳落黎又得、剷過公園飛幾條街都得。另外城市入面滿佈大小不一嘅捷徑,發掘最速捷徑同樣係趣味所在。

 

 

原版《Crazy Taxi》有個「Chok」嘅動作,成功的話的司會快速衝前,未知呢個系統會否出現於《Taxi Chaos》。現時遊戲資訊不多,已知會有開篷式的士、豪華型超級跑車、肌肉車、老爺車及日本製漂車,總數有七款車選擇。另外《Taxi Chaos》已經放咗遊戲光碟封面出黎,成個設計擺明向《Crazy Taxi》致敬,希望出黎品質有返咁上下啦。

 

封面比較

 

《Taxi Chaos》預計於 2021 年第一季推出,對應平台為 PS4 / Xbox One / Nintendo Switch。

 

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章