【遊戲新聞】外媒得到可靠消息 《Biohazard RE:3》正在開發中

今年推出嘅《Biohazard RE:2》叫好又叫座,早就有傳 Capcom 會添食整埋《Biohazard RE:3》,但係就一直未有更確切嘅消息。最近外媒 Eurogamer 就得到可靠消息,原來《Biohazard RE:3》已經正在開發中!

 

 

 

根據外媒 Eurogamer 日前報導,YouTuber SpawnWave 得到消息,《Biohazard RE:3》將會於 2020 年發佈(佢最近嘅戰績就係準確地講出 Fromsoftware 新作 Elden Ring消息)。而 Eurogamer 亦都早就聽過相關訊息,並且得到一個非常接近開發源嘅消息,就係《Biohazard RE:3》其實已經開發咗一段時間,不過目前 Capcom 嘅資源主要集中喺即將推出嘅 4 vs 1 多人不對稱對戰遊戲《Project Resistance》。而 Eurogamer 亦就此事搵 Capcom 了解,但 Capcom 就拒絕置評。

 

 

由於 Eurogamer 一直得到嘅消息都頗為準確,加上《Biohazard RE:3》有好大部份場景都可以重用返《RE 2》嘅模組,大大節省成本同開發時間。而且之前 Capcom 財報都有提過話《Biohazard RE:2》市場反應好的話會添食做更多重製作品,仲有之前 Twitter 嘅暗示 Tweet,總總跡象令消息更為可信。

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章